субота, 20 лютого 2016 р.

Дума про пістолет

Одного разу дід сказав онуку: "Синок, у кожного мужчини в житті настає момент, коли він перестає розмахувати кулаками і береться за пістолет. Це значить, що він стає надто старим, щоб постояти за себе...

Я ношу пістолет не для того, щоб вбивати людей.
Я ношу пістолет для того, щоб не бути вбитим самому.

Я ношу пістолет не для того, щоб лякати людей.
Я ношу пістолет тому, що цей світ часто буває надто страшним.

Я ношу пістолет не тому, що я параноїк.
Я ношу пістолет тому, що в цьому світі існують цілком реальні загрози.

Я ношу пістолет не тому, що я злий.
Я ношу пістолет тому, що я прожив достатньо довго, щоб побачити зло в цьому світі.

Я ношу пістолет не тому, що я ненавиджу уряд.
Я ношу пістолет усвідомлюючи, що уряд не всесильний.

Я ношу пістолет не тому, що я сердитий.
Я ношу пістолет тому, що не хочу ненавидіти себе до кінця життя за те, що одного разу виявився неготовим.

Я ношу пістолет не тому, що хочу застрелити кого-небудь.
Я ношу пістолет тому, що хочу померти в глибокій старості в своєму ліжку а не десь на обочині дороги завтра вдень.

Я ношу пістолет не тому, що я ковбой.
Я ношу пістолет тому, що коли помру, і попаду на небеса, я хочу стати ковбоєм.

Я ношу пістолет не тому, що хочу почувати себе чоловіком.
Я ношу пістолет тому, що чоловік знає, як потурбуватись про себе та своїх близьких.

Я ношу пістолет не тому, що почуваюся неадекватним.
Я ношу пістолет тому, що буду неадекватним, опинившись беззбройним перед кількома озброєними виродками.

Я ношу пістолет не тому, що мені це подобається.
Я ношу пістолет тому, що люблю життя і людей, котрі наповнюють його смислом для мене. 

Саме поняття "міліцейський захист" хибне. Міліція не захистить вас від злочину, вона тільки розслідує злочин після того, як він стався.





Трішки історії.

У 1929 році в Радянському Союзі був встановлений контроль над вогнепальною зброєю. З 1929 по 1953 рр. Понад 20000000 інакомислячих, котрі були не в змозі захистити себе, були арештовані і страчені.

В 1911 р. в Туреччині був встановлений контроль над вогнепальною зброєю. З 1915 по 1917 рр 1500000 вірмен, котрі були не в змозі захистити себе, були оточені і знищені.

Німеччина встановила контроль над вогнепальною зброєю в 1938 р. і з 1939 по 1945 рр 13000000 євреїв та представників інших народів, котрі були не в змозі захистити себе, були знищені.

Китай встановив контроль над вогнепальною зброєю в 1935 р. З 1948 по 1952 р. 20000000 політичних дисидентів, котрі були не в змозі захистити себе, були знищені.

Гватемала встановила контроль над вогнепальною зброєю в 1964 р. З 1964 по 1981 рр. 100 000 індійців майя, котрі були не в змозі захистити себе, були знищені.

Уганда встановила контроль над вогнепальною зброєю в 1970 р. З 1971 по 1979 рр. 300 000 християн, котрі були не в змозі захистити себе, були знищені.

Камбоджа встановила контроль над вогнепальною зброєю в 1956 р. З 1975 по 1977 рр. 1 000 000 освічених людей, котрі були не в змозі захистити себе, були знищені.

Всього в ХХ ст. із-за контролю над вогнепальною зброєю було схоплено і знищено 56 мільйонів чоловік. Ці дані ви ніколи не почуєте від політиків та гуманістів.




Трішки цитат про зброю і населення

Людям різних провінцій суворо забороняється володіти мечами, короткими мечами, луками, списами, вогнепальною зброєю та іншими видами зброї. Таке володіння зброєю ускладнює збір податків та мит, а також сприяє зародженню повстань. Тойотомі Хідеоші, сегун. (1588 р.)

Жоден раб не повинен зберігати чи переносити зброю, якщо в нього немає письмового наказу господаря або якщо він не знаходиться в присутності господаря. "Білль про рабів" (Вірджинія, 1779 р.)

Селищам, в яких переховується зброя ... оголошувати вирок про вилучення заручників і розстрілювати таких у випадку не здачі зброї. У разі знаходження прихованої зброї розстрілювати на місці без суду старшого працівника в родині. Повноважна Комісія ВЦВК (1921р.)

Закони, що забороняють носіння зброї... роззброюють тільки тих, хто не має наміру скоювати злочину. Вони допомагають нападаючим і шкодять їх жертвам, вони сприяють, а не перешкоджають вбивствам, бо напад на неозброєну людину не такий ризикований.
Чезаре Беккаріа

Роззброїти людей ... кращий і найбільш ефективний спосіб поневолити їх.
Джордж Мейсон

Невже ми досягли того приниження та деградації, що нам не можна довірити зброю для нашого самозахисту? ... Якщо справжньою метою наявності такої зброї є наш захист, то в чиї руки було б найдоречніше і безпечніше для нас довірити таку зброю, як не в наші власні руки?
Патрік Гентрі

Жодна людина не повинна вважати себе нулем і не вірити в те, що він може якось змінити стан справ у цьому світі.
Барух

Заборона на зброю не роззброює злочинців. Вона їх привертає.
Уолтер Мондейл

Німці, які бажають користуватися зброєю, повинні вступати в СС або СА. Звичайним громадянам зброя не потрібна, оскільки володіння нею не служить цілям держави.
Генріх Гіммлер

Самозахист, писав в 18 столітті юрист Уїлліам Блакстоун - це "природне право, якого жоден уряд не може позбавити, оскільки жоден уряд не може захистити індивідуума в хвилину небезпеки". Нинішній уряд наполягає на володінні монополією на використання сили, але може застосовувати її лише проти законослухняних громадян. Практично знищивши право на самозахист, він знищив сильний засіб відлякування злочинців: людей, здатних за себе постояти.

Такий потужний аргумент, як пістолет, що лежить у кишені, на мій погляд, тільки оздоровить суспільство, зробить людей більш відповідальними за свої вчинки. Підвищить статус і самосвідомість людини щодо держави та бюрократа, що представляє цю державу ... Нарешті, просто знизить рівень насильницької злочинності, оскільки ніщо так не гальмує злочинця, як невідворотність покарання. А в цьому випадку, невідворотність для бандита може наступити просто "не відходячи від каси".
Марія Свєшнікова (доктор психологічних наук)

Українське сьогодення:

Немає коментарів:

Дописати коментар